zaterdag 5 mei 2012

Jacob de Eerste

Ofte de probeerversie. Patroon en stof werden vorige week geknipt tijdens de - weer zeer gezellige - bijeenkomst van ons Mechels Naaikranske. En omdat het vandaag geen weer was om buiten te komen, zette ik hem verder in elkaar. Ik denk dat het niet bij de probeerversie zal blijven... De zoon heeft de broek na het passen niet meer willen uitdoen... Straks de nog loshangende draadjes dan maar bijknippen... Foto's maken zag hij minder zitten. Tenzij hij zelf mocht meedoen...
Stof: kobaltblauwe popeline van Koekepeertje

9 opmerkingen:

  1. wat een schoon ventje
    met zo'n prachtige broek aan, mijn vingers jeuken om er ook 1
    te maken, maar er zijn dingen die eerst af moeten,
    deju toch ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 't is nen aanrader, doen!

      Verwijderen
    2. heb t patroontje net klaargelegd ;-)

      Verwijderen
  2. Voor een probeersel ziet dat er wel heel goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook nog bezig met iets anders. Maar die broek moet er bij mij ook snel komen hoor. Zeker nu ik jouw prachtig resultaat zie. Ik hoop dat het mij ook zo goed zal lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!!Heb hem al op verschillende plaatsen voorbij zien komen en het wordt tijd dat ik er ook eens tijd voor maak.

    BeantwoordenVerwijderen