maandag 7 mei 2012

Soep, met lange mouwen

We snakken naar de zon. In afwachting toch nog maar een t-shirt met lange mouwen gemaakt voor de zoon. In soepblikkentricot van het stoffenspektakel, met een stukje oude t-shirt van mezelf voor de schouderpas. De boordstof komt ook van het stoffenspektakel.
Het patroon komt uit de Ottobre 1/2010. Met de tips die ik vorige zaterdag kreeg tijdens mijn overlockles (inbegrepen bij de aankoop bij Van Rooy) in het achterhoofd, ging het deze keer echt heel vlot. En voor de afwerking van de zoom kwam haar trucje net op tijd. Het werkt!
Aandoen? Nee, nog niet... Na veel gesmeek wou hij er wel even mee op de foto...
Tja... En wat het obscure soepmerk betreft... Daar was ik toch een beetje benieuwd naar... Want dit is geen Campbells, maar 'East to West condensed'. Maar dat bestaat dus helemaal niet hé! Ik vond wel iets dat in de buurt komt: New Covent Garden Soup Co: East-West Soup. Ziet er best lekker uit, met zoete aardappel en pastinaak. Wordt vervolgd...

3 opmerkingen:

  1. de les was leuk zeker. Ik heb ook nog zo een rood soepjestricot liggen. En zo met andere schouderpassen is dat wel heel schoon.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het heeft niet zo heel lang geduurd, maar was wel interessant.

      Verwijderen